FANDOM

Elektronik imza atma ve teknolojinin en önemli yenilik ve kolaylıklarından bir tanesi. Elektronik imza ile resmi ve diğer işlerimizi, talimatları ya da yazışmalarımızı basit ve hızlı bir şekilde gerçekleştirtirebiliyoruz. Elektronik imza almanız için gerekli evraklar ile başvuru yapmanız sen. Başvuru yaklaşık 20 dakika sürdü ve sonrasında elektronik imzadan oluşturulmaktadır. Elektronik imza Bir Diğer Adıyla sayısal ya da daha Kısa Adıyla e-imza oluşturmayı işlemini sadece sadece elektronik Hizmet sağlayıcıları sertifikasına Sahip YERLER verebilmektedir.

Kişiye özel oluşturulan, kişinin biyolojik yapısına göre oluşturulması sayısal veri kişinin kendi elektronik imzasını ortaya çıkarır. Ancak bu sayede elektronik imzadan yararlanmamak hayır kurum yetkilileri de şirket yazışmaları, talimatları ve diğer resmi işlemler için belirli evrakları teslim ederek e-imza için başvurabilir. Bireysel başvuruların doğrudan üyesi olması, kurumsal başvurularda bulunvuru yapacak kişiye şirket yetkilisi tarafından vekaletname verilmelir bu şekilde elektronik başvuru yapmak için başvuru merkezi gelmek zorundasınız kalmamış olur. Başkası adına yapılan kişisel e-imza başvuruları değerlendirilmemiş ve başka türlü başvurusu kabul edilmeyecektir.

Oluşturulan e-imza ile internet bankacılığından Sigortacılık işlemine Hatta E-siparişlerinizde safra Işlem Yapabilirsiniz ettik. Sadece finans kurumları, holding ve diğer büyük şirketlerin işlemlerinde safra elektronik imza kullanılmaktadır.

Kamusal alan elektronik imzanın kullanım alanı çok geniştir sınav başvurunuzdan, eczane işlemlerine kadar pek çok evrağı online olarak dijital ortamda imzalayabilirsiniz.

Elektronik olarak imzanın süresi olan tarafa belirlenebilmektedir. Ancak bu süreler standart tın en az 1 yıllık kullanıma sahip elektronik imza satınalabilir. 3 yıllık süre ile elektronik imza sahibi olabilirsiniz. Satın aldığınız süre zarfından sonra elektronik imzanızın sürüğü yine siz belirlediğiniz süre ile uzatabilirsiniz.

Satılık elektronik disk imkânı, disk alanı boyutu özel olarak kodlanmış e-imzanız varsa yine de depolama alanı içerisinde yer alan diğer yerlerde.